اینستاگرام مارکتینگ اینستاگرام مارکتینگ .

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ

افزایش فالوور اینستاگرام
صفحه خرد: یک ترفند ساده برای تقویت اینستاگرام bio خود و ارتقا business تجارت در شبکه های اجتماعی.
مدیر عامل شرکت Bowwe کارول آندروسکوف
کارول آندروسکوف
متخصص IGES در تجارت الکترونیکی و بازاریابی
آیا می دانید در حال حاضر omnichannel یکی از مهمترین روندها در تجارت است؟ این یک استراتژی است که طبق آن شما باید با پیشنهاد خود در بیشترین تعداد کانال و با نقش بسیار مهم در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید. هرچه بیشتر بهتر ، زیرا در دسترس مشتریان بیشتری خواهید بود. همه چیز نیست به یاد داشته باشید که همه کانال های شما باید از نزدیک با هم کار کنند. با این حال ، ترکیب آنها به طور موثر ممکن است آسان نباشد. خوشبختانه ما برای این راه حل داریم.

مشتری های اینترنت - متاسفانه - بسیار پراکنده هستند. آنها دائماً از یک سیستم عامل به سیستم دیگر مهاجرت می کنند. البته در بعضی از صنایع برخی کانالها از بقیه م effectiveثر هستند. به همین دلیل ، شرکت های تولید پوشاک بسیار مشتاق استفاده از اینستاگرام هستند - که به آنها امکان می دهد از تصاویر برای نشان دادن ترکیبات شیک محصولات خود - و شرکت های فناوری اطلاعات از LinkedIn استفاده کنند - زیرا در آنجا یافتن شرکا و کارمندان متخصص آسانترین است.

1. چرا تبلیغ خود و صفحه وب خود در اینستاگرام ، فیس بوک و ... برای شما سخت است؟
چرا تبلیغ حساب تجاری در اینستاگرام ، فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی آسان نیست؟

سالهاست که ما نه تنها افزایش کاربران سیستم عامل های اجتماعی بلکه تعداد فزاینده آنها را نیز مشاهده می کنیم. در گذشته ، فقط Facebook مهم بود ، سپس YouTube ، Twitter ، Instagram (بعداً توسط Facebook خریداری شد) ، Pinterest ، LinkedIn ، TikTok… امروزه صفحه تجاری LinkedIn یا Instagram می تواند برای شما از نمایه Facebook ارزش بیشتری داشته باشد!
متأسفانه ، به دلیل افزایش تعداد رسانه های اجتماعی ، کاربران آنها - از جمله مشتریان شما - بیشتر و بیشتر پراکنده می شوند. آنها بین رسانه ها جابجا می شوند ، و گرفتن آنها برای شما دشوارتر و دشوارتر است ، آنها را با پیشنهاد خود تشویق می کنید ، نه به فروش آنها!

این وضعیت فقط پیشرفت خواهد کرد! چرا؟
دلیلش خیلی ساده است. سیستم عامل های اجتماعی همیشه در رقابت با یکدیگر هستند. بعضی از آنها به سرعت محبوبیت خود را کسب می کنند (مانند TikTok) ، در حالی که دیگران محبوبیت خود را حتی با سرعت بیشتری از دست می دهند (ex.: Snapchat). علاوه بر این ، طبق تحقیقات ، ما بیشتر و بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانیم. هیچ نشانه ای وجود ندارد که به زودی وضعیت تغییر کند. این بدان معنی است که اگر می خواهید از طریق اینترنت تبلیغ و درآمد کسب کنید - باید یاد بگیرید که از رسانه های اجتماعی استفاده کرده و تجارت را در آنجا ارتقا دهید.

Omnichannel - یک استراتژی فروش موثر در رسانه های اجتماعی.
فرقی نمی کند که شما یک فریلنسر ، یک وبلاگ نویس هستید ، یک شرکت تجاری ، کانال YouTube اداره می کنید یا فقط می خواهید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید - تبلیغ شما یا شرکت شما در فیس بوک ممکن است برای دیده شدن در شبکه های اجتماعی کافی نباشد. و به یاد داشته باشید که شرایط توسعه سریع در اینترنت در حال گسترش است - به طور منظم به مشتریان جدیدتر و بزرگتری دسترسی پیدا می کنید. شما بدون یک برنامه عملیاتی موثر در کانال ها به این هدف نخواهید رسید. به عبارت دیگر - بدون استراتژی همه کانال نمی توانید به آن برسید!
یکی از شرایط یک کانال همه جانبه موثر ، سهولت دسترسی به شما (یا شرکت) و پیشنهاد شما است. اگر از طریق وب سایت می فروشید و همزمان کانال YouTube را اجرا می کنید و در LinkedIn تبلیغ می کنید - مشتریان شما باید به سرعت و خیلی راحت بین کانال های جداگانه جابجا شوند. هرچه زودتر آنچه را که به آن علاقه مند هستند پیدا کنند ، احتمال اینکه محصولات یا خدمات خود را به آنها بفروشید بیشتر است.


3. چگونه رسانه های اجتماعی مانع جذب مشتری می شوند؟ نمونه ای از پیوندها در اینستاگرام.
متأسفانه ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تمایلی به پشتیبانی از فعالیت های همه کانال ندارند. یک مثال عالی قرار دادن تنها یک مورد در bio در اینستاگرام. این محدودیت از کجا ناشی می شود؟ همانطور که اشاره کردیم ، شبکه های اجتماعی دائماً با یکدیگر رقابت می کنند. باارزش ترین مورد برای آنها توجه گیرندگان است ، یعنی - به عبارت دیگر - زمان و تعهدی که کاربران به سیستم عامل اختصاص می دهند. بنابراین طبیعی است که آنها نمی خواهند کاربران آنها را ترک کنند و به سایت ها یا سیستم عامل های دیگر رقیب بروند.
یک مشکل اضافی در انجام فعالیتهای موثر در همه کانال ، صرفاً عدم دانش در مورد چگونگی انجام صحیح آن است. این مشکل غالباً کارآفرینانی را تحت تأثیر قرار می دهد که به دلیل ویژگی های صنعت خود ، باید همزمان در بسیاری از کانال ها حضور داشته باشند. آنها اغلب فاقد ابزارهای مناسب (مانند صفحه فرود ، instapage یا تجمیع پیوند در اینستاگرام هستند که بعداً در مقاله خواهیم نوشت) که به شما امکان می دهد همه کانالهای مارک را به صورت سریع و بصری به مشتریان بالقوه ارائه دهید (وب سایت ، نمایه فیس بوک ، یوتیوب و ...) که می تواند آنها را مورد علاقه قرار دهد.

4. BOWWE Micro Page -
ابزاری عالی برای پیوندهای زیستی ، که محدودیت های شبکه های اجتماعی را می شکند
محدودیت های شبکه های اجتماعی - مانند محدودیت پیوند در بیو - به راحتی شکسته می شوند. به اصطلاح جمع کننده های پیوند ، یعنی صفحات فرود ، حاوی تمام پیوندهای لازم برای یک سازنده ، فریلنسر یا b خاص


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۲:۵۴ توسط:ستاره احمدی موضوع: نظرات (0)